سفارش تبلیغ
صبا ویژن
                              RSS 

اطلاعیه

عشق به علی علیه السلام جزی از نهاد انسان است و انکار عشق و ارادت به او انکار بدیهیات است. اما بزرگداشت مقام او وظیفه هر انسان است. و چه راهی روشن‌تر برای بزرگداشت جز عید غدیر که سفارش شده مولای او رسول الله نیز هست. برآن شدیم در این هجمه سرسام آور دشمنان اهل بیت علیهم السلام در این فضای مجازی و در زمانی که شیعیان او به جای بزرگداشت عید واقعی به بیراهه رفته و دیگر ایام را عید اختیار می‌کنند، حرکتی وبلاگی برای عرض ارادت و تلاش در جهت اجرای فرامین امامان معصوم برای بزرگداشت این عید به عنوان عید شیعیان و در جهت امر به معروف و تلاش برای اعتلای بیشتر نام و یاد و مقام علی تلاشی هرچند حقیرانه انجام بدهیم. همینجا از همه محبین یعسوب الدین، حضرت امیرالمؤمنین علیه صلوات الله دعوت می‌کنیم با پذیرفتن خادمی این هیئت وبلاگی و قرار دادن آدرس هیئت در وبلاگ یا تبلیغ به صورت‌های ممکن ما را در این امر خطیر یاری کنند. هر چند خالی از اشاره نیست که وظیفه ماست که حداقل تلاش خود را در جهت تعظیم این شعار الهی یعنی «عید غدیر» انجام بدهیم، هر چند با یک نام کوچک در وبلاگ خود و همینجا این درخواست را از دوستانی که توفیق همراهی آنان را در این فضای مجازی نداریم، داشته باشیم.

نظرات بازدیدکنندگان «

یاری

این وبلاگ جهت تعظیم عید بزرگ غدیر راه اندازی شده با قرار دادن آدرس هیئت ما را در بزرگداشت این عید یاری کنید

پس یا علی... - هیئت مجازی علی جان

جلسه‌ها

این رسم هیئتی بودن نیست!
آیتالله مکارم شیرازی: غدیر، ابعادی فراتر از تشیع دارد
فعالیت مجدد
امسال همایش بینالمللی غدیر در برلین برگزار میشود
[عناوین آرشیوشده]

              | پس یا علی... |


و خداوند رجب را به مشتاقانش هدیه داد همان ماهی
که وجودش با وجود علی عجین شده. و بعد از آن شعبان را ماه رسول خود و امتیازی دیگر برای بندگان قرار داد. سپس رمضان، ماه خود را عرضه کرد و از بندگان خود خواست تمام تلاششان را برای دستیابی به خود و خدای خود بکنند و مقدرات یک سال و شاید یک عمرشان را در آن روز رقم زد و در آخر به آنان جایزه داد، ات قدر خود و تلاششان را بدانند. و اندکی بعد فرجه ای دیگر به بندگان خود داد و عرفه را قرار داد تا آن تعداد از خانواده اش یعنی خلقش که هنوز عقب مانده اند برسند و آنان که رسیده اند نزدیکتر شوند و پاسخشان را عید قربان قرار داد و از آنان خواست که قربانی شوند. و اما برگ برنده خدا! همه آمادگی ها را در بندگان خود بوجود آورد تا آماده شوند برای بزرگترین عیدشان، عیدالله الاکبر؛ خداوند تمام راه ها را نشان داد تا به این عید برسند. هر آنچه می توانست برای بنده اش داده باشد، داد تا به این عید برسد و خواست تا بنده اش بعد از گذر از این همه پیمودن راه به مقصد اصلی مقصودش برسد. مقصود اصلی خدا، عید غدیر بود. عید ولایت بود. تا راه را گم نکنند . هر سال این دوره تربیتی را تکرار می کند تا عاقلان هدایت یابند...
عده‌ای شده‌ایم با عقاید و نظرات متفاوت و یک نقطه مشترک و آن هم ارادت به ولی الله الاعظم حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام است. همو که بیان ولایت او در غدیر دین و زحمات چندین هزار ساله انبیاء را ثمر بخشید. بر آن شدیم تا تلاش خود را برای اعتلای هرچه بیشتر این عید بنمائیم. گفتیم حال که وقتی برای این فضای مجازی می‌گذاریم پس چه بهتر که این زمان را برای این امر بسیار مهم بگذاریم. هرچند فرصت زیادی تا عید غدیر باقی نمانده و فلسفه این حرکت ما فعلاً تلاش برای تعظیم بزرگترین شعار الهی است از همه دوستانی که این مطلب را مطالعه می‌کنند، دعوت می‌کنیم تا با پیوستن به جمع خادمان این هیئت مجازی و تلاش برای تبلیغ آن ما را یاری دهند. انشاء الله که این کار جمعی باعث خیر و برکت‌های دیگری نیز بشود. همین حالا دست به کار بشوید و برای این عید بزرگ دست به تبلیغ بزنید که آبرو حیثیت هر شیعه در گرو هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این عید است. دست یاری و محبت به سمت شیعیان امیرالمؤمنین دراز می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم هرچند شده با ثبت نام خود جزء‌ خادمین این هیئت مجازی به محفل مجازی ما شکوه جلال خاصی ببخشند. البته ناگفته نماند همانطور که برمی‌آید اینها بهانه است و اگر از دوستان کسانی هستند که ثبت نام خود را کسر شأن می‌دانند و یا ما را بی‌توفیق می‌بینند حداقل با قرار دادن قسمت خاصی از فضای مجازی که در اختیار دارند دست به تبلیغ بزنند و یا با انتشار مطلبی در جهت تعظیم این عید بر بیایند. منتظر کلیک‌های باصفای شما هستیم!
پس یا علی...


| انتشار چهارشنبه 86/10/5 | مهدی سعیدی | امتیاز بدهید |

خادمان

وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ الله فَإنَّها مِنْ تَقْوَی القُلوب

مدیر وبلاگ : خادم هیئت مجازی علی جان[66]
نویسندگان وبلاگ :
مهدی سعیدی
مهدی سعیدی[9]
دوستدار فاطمه معصومه سلام الله علیها
دوستدار فاطمه معصومه سلام الله علیها (@)[20]

فرزند روح الله
فرزند روح الله (@)[4]

مصطفی عرب عامری
مصطفی عرب عامری (@)[2]

هنوز اول راه
هنوز اول راه[6]
عطش
عطش (@)[12]

حسین سلیمانی
حسین سلیمانی (@)[1]


عاشقان امیرالمؤمنین حضرت امام علی علیه صلوات الله

اشتراک

 

جستجو



جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر

نوا