سفارش تبلیغ
صبا ویژن
                              RSS 

اطلاعیه

عشق به علی علیه السلام جزی از نهاد انسان است و انکار عشق و ارادت به او انکار بدیهیات است. اما بزرگداشت مقام او وظیفه هر انسان است. و چه راهی روشن‌تر برای بزرگداشت جز عید غدیر که سفارش شده مولای او رسول الله نیز هست. برآن شدیم در این هجمه سرسام آور دشمنان اهل بیت علیهم السلام در این فضای مجازی و در زمانی که شیعیان او به جای بزرگداشت عید واقعی به بیراهه رفته و دیگر ایام را عید اختیار می‌کنند، حرکتی وبلاگی برای عرض ارادت و تلاش در جهت اجرای فرامین امامان معصوم برای بزرگداشت این عید به عنوان عید شیعیان و در جهت امر به معروف و تلاش برای اعتلای بیشتر نام و یاد و مقام علی تلاشی هرچند حقیرانه انجام بدهیم. همینجا از همه محبین یعسوب الدین، حضرت امیرالمؤمنین علیه صلوات الله دعوت می‌کنیم با پذیرفتن خادمی این هیئت وبلاگی و قرار دادن آدرس هیئت در وبلاگ یا تبلیغ به صورت‌های ممکن ما را در این امر خطیر یاری کنند. هر چند خالی از اشاره نیست که وظیفه ماست که حداقل تلاش خود را در جهت تعظیم این شعار الهی یعنی «عید غدیر» انجام بدهیم، هر چند با یک نام کوچک در وبلاگ خود و همینجا این درخواست را از دوستانی که توفیق همراهی آنان را در این فضای مجازی نداریم، داشته باشیم.

نظرات بازدیدکنندگان «

یاری

این وبلاگ جهت تعظیم عید بزرگ غدیر راه اندازی شده با قرار دادن آدرس هیئت ما را در بزرگداشت این عید یاری کنید

امسال همایش بینالمللی غدیر در برلین برگزار میشود - هیئت مجازی علی جان

جلسه‌ها

این رسم هیئتی بودن نیست!
آیتالله مکارم شیرازی: غدیر، ابعادی فراتر از تشیع دارد
فعالیت مجدد
امسال همایش بینالمللی غدیر در برلین برگزار میشود
[عناوین آرشیوشده]

مدیرعامل بنیاد غدیر در نشست خبری:

امسال همایش بین‌المللی غدیر در برلین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بنیاد غدیر از برگزار همایش بین المللی غدیر در شهریور ماه امسال در شهر برلین خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن ملک محمدی مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر صبح امروز در جمع خبرنگاران، ویژه برنامه های این بنیاد را به مناسبت 13 رجب اعلام کرد .
ملک محمدی در ابتدای این نشست خبری با اشاره به سال نوآوری و شوکوفایی ملی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این بنیاد اهدا ء هدیه ارزشمند به نوزادان پسری است که روز 13 رجب متولد می‌شود و والدین آنها نام "علی" را برای آنها انتخاب می‌کنند.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در اظهارداشت: حق فرزند بر والدین این است که نام نیکو برای او انتخاب کنند و لذا برای ترویج نام علی و راه، روش و سیره امام علی(ع) این بنیاد اهتمام دارد و برای همین این جایزه در نظر گرفته شده است که در نیمه شعبان به خانواده آنها اهدا شود.
وی با اشاره به برنامه‌های این بنیاد به مناسبت 13 رجب گفت: برگزاری جشن در آکادمی علوم ورزشی و با حضور ورزشکاران و برگزاری جشن در 42 نهاد و ارگان و 12 وزارتخانه و از جمله نهاد ریاست جمهوری از برنامه این بنیاد است.
وی همچنین از حضور نمایندگان بنیاد غدیر در مراسم اعتکاف خبر داد.
ملک محمدی از راه اندازی فرهنگ سرای غدیر و تاسیس نگهداری اسناد غدیر و تهیه انیمیشن با موضوع غدیر را از جمله برنامه‌های این بنیاد عنوان کرد و افزود: در ترویج نهج البلاغه و کلاس‌های آموزشی در سطح ادارات فعال هستند. همچنین نام گذاری خیابان‌ها و میادین به نام غدیر و تدوین کتب غدیر شناسی به زبان‌های مختلف جهان از دیگر برنامه این بنیاد است.
نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین از شکل گیری فراکیسیون غدیر با حضور بیش از 200 نماینده از جمله اعضای هیئت رئیسه و رئیس مجلس همچنین نمایندگان اهل سنت و اقلیت‌های دینی در این فراکسیون خبر داد.
وی همچنین از فعالیت بنیاد غدیر در 17 کشور خبر داد و گفت: قرار است که به زودی در دفاتر این بنیاد در چین و اتریش نیز افتتاح شود، همچنین قرار است در شهریور ماه امسال همایش غدیر با حضور آیت الله خزعلی و اختری در برلین برگزار شود.
ملک محمدی با بیان اینکه بودجه بنیاد بین المللی غدیر متکی به بودجه دولتی نیست، اظهار داشت: تمام درآمدهای این بنیاد از سوی علاقمند آن، مردم و ظرفیت‌های نظام تامین می‌شود و همچنین از حمایت‌های دولت خدمتگزار نیز بی‌بهره نیست
.


| انتشار سه شنبه 87/4/25 | مهدی سعیدی | امتیاز بدهید |

خادمان

وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ الله فَإنَّها مِنْ تَقْوَی القُلوب

مدیر وبلاگ : خادم هیئت مجازی علی جان[66]
نویسندگان وبلاگ :
مهدی سعیدی
مهدی سعیدی[9]
دوستدار فاطمه معصومه سلام الله علیها
دوستدار فاطمه معصومه سلام الله علیها (@)[20]

فرزند روح الله
فرزند روح الله (@)[4]

مصطفی عرب عامری
مصطفی عرب عامری (@)[2]

هنوز اول راه
هنوز اول راه[6]
عطش
عطش (@)[12]

حسین سلیمانی
حسین سلیمانی (@)[1]


عاشقان امیرالمؤمنین حضرت امام علی علیه صلوات الله

اشتراک

 

جستجو



جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر

نوا